2007年8月27日 星期一

一個人的空間



8月26日(日)

今日...痴線呀!唔洗返工都比平日更早起床.點解? 

因為.....

約左師傅今日 7:15am學車囉!〔今日上3堂.由7點3學到9點半〕

我真係未訓醒!遊緊魂.發緊夢..

 

今日我被後面架車閃我...原因我見前面紅燈著左咪停左晌路中,但..

其實我條線係不受交通燈管制,可以直落轉彎. 又給師傅話我唔睇野

我呢~西利呀:之前鏟上壆,又差d入錯對頭線,又試過被的士cut線, 又唔認路

師傅講笑話我係: 危險人物呀!!!

睇黎...我自己都要評估下...應否適合駕車(我真係唔識認路呀!點算呀!?)

但我問師傅, 佢又話我ok,做齊晒要做既野.

佢仲話唔想之後再見我,我都唔想呀,我要努力呀!(壓力..)

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

 學完車都係 9:45am,我約左人12:30黃埔等,但又唔想返屋企後又出黎,於是走左去又一城.......睇戲攝時間!

原本想睇周董,但趕不上,心諗又唔想一個女仔睇喊戲咁慘慘..最後決定睇

<黎多件衰鬼上帝>

笑到PK呀!其中有幕笑到我喊~

咁大個女都係第一次一個人去睇戲..

個feel都幾得意~ 上一集二人睇,今集一人睇.感覺唔同晒!

其實... 我都可以好獨立!哈哈~

我要努力學車,考好個路試呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言