2007年8月24日 星期五

述 1 - 嚇


今朝起床, 從睡房望出去...

對面的三門仔不見了... 對面的山頭被厚厚的雲霧遮蓋住, 矇矇矓矓的畫面,  很悽美!

 

 

 

  琴晚學車, 好驚險!

我知道, 的士/貨van/私家車... 遇到學神都會爬頭. 我都見慣不怪!

之前有貨van突然cut線, 停在我前面一個車位, 咁我都有時間去打燈爬前. 點知昨晚..................

好突然地一架的士由我右邊爬頭, cut入.. 停車落客, 短短數秒鐘, 我來不及停車, 幸好師傅反應快,  殺停左架車. 原本我諗住打燈爬頭繼續行駛, 但師傅一手控制我手軚, 扭左扭右, 我唔知佢想點, 嚇到我雙手離軚..任佢扭!

原來師傅停在的士司機位格離, 掘實司機! 我驚驚唔敢再亂叫亂郁了....

的士司機冇望過我地, 落完客後繼續行駛了....

 

我真係被 : 師傅的突然舉動 / 的士司機的魯莽駕駛 嚇親了!  

 

 

 

 

 


1 則留言:

  1. 早上好!謝謝妳的來訪
    這則日記的圖片真的十分漂亮!活脫脫一幅山水畫
    一定已經考到車牌了吧,恭喜晒!
    我完全沒有學車的大志,又不懂看地圖,人多車多又令我不知所措。減少發生交通意外的機會,當是行善吧

    回覆刪除